Informatie voor uw klanten

We hebben alle informatie voor uw klanten onder elkaar gezet. Zo vindt u het altijd gemakkelijk terug als een klant u om hulp vraagt.
  • Klanten krijgen vanaf 12 juni een nieuw hypotheeknummer

    Alle klanten ontvangen hierover na 12 juni een brief. Wij veranderen niks aan de hypotheek zelf. 
  • Klanten krijgen een nieuwe online klantomgeving met meer mogelijkheden: Mijn Leninginzicht

    Alle klanten krijgen na 12 juni een brief met hun registratiecode voor Mijn Leninginzicht. Op Mijn Leninginzicht kunnen klanten onder andere: 

    • de actuele gegevens van de lening inzien
    • extra aflossen
    • declareren uit het bouwdepot
    • de rente aanpassen
  • Heeft uw klant meerdere hypotheken? We schrijven het maandbedrag per hypotheek af

    In ons oude systeem haalde wij het maandbedrag in 1 keer van de rekening van de klant. In het nieuwe systeem doen wij een afschrijving per hypotheek. Op maandag 3 juli halen we voor het eerst het maandbedrag per hypotheek van de rekening van de klant. 
  • Klanten lossen vanaf nu altijd af via Mijn Leninginzicht met iDEAL

    Was uw klant gewend een extra aflossing zelf aan ons over te maken? Vanaf 12 juni is dat niet meer mogelijk. In Mijn Leninginzicht kiest uw klant gemakkelijk zelf hoeveel hij wil aflossen en van welk leningdeel. De klant ziet direct hoe het maandbedrag wijzigt.